Thursday, 23 January 2014

Second anniversary !



Minęły już dwa lata odkąd prowadzę tego bloga. Dziękuje Wam bardzo, że ze mną jesteście :* Dzięki swojemu małemu hobby przeżyłam wiele fajnych chwil. Mam nadzieję, że przyszłość przyniesie jeszcze więcej pozytywnych niespodzianek. Nie będę się dziś rozpisywać i zostawię was z wybranymi przeze mnie stylizacjami, które pojawiły się przez ten czas na blogu.

Jeszcze raz dziękuje Wam, że tu zaglądacie ! Buziaczki :*


It has been two years since I started blogging. Thank you all for being with me! 



42 comments

  1. każda stylizacja ma to coś, każde zdjęcie jest magiczne :)

    ReplyDelete
  2. O gratuluję i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu! :))

    ReplyDelete
  3. So many great looks!
    Keep on blogging<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  4. Genialne stylizacje! Jesteś jedną z moich ulubionych blogerek :)

    ReplyDelete
  5. Cudowne te stylizacje ♥ Obyś została tu jak najdłużej :)

    tasiablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. piękna retrospekcja ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Obyś blogowała jeszcze drugie tyle <3

    bekiandbeki.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nie mogę się napatrzeć na tyle pięknych stylizacji :) Zdecydowanie jesteś dla mnie inspiracją :)

    ReplyDelete
  9. I just recently discovered your blog and loved it, you have such a nice style! Happy anniversary to your blog from your new follower! :)

    http://jeansandroses.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ile ważysz i masz wzrostu ?:D

    ReplyDelete
  11. wszystkie stylizacje są tak świetne że nawet nie można wybrać jednej tej idealnej. Gratuluje i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu:)

    ReplyDelete
  12. przepiękna!! najbardzoej podoba mi się stylizacja z długa ciemno zieloną spódnicą!!!

    ReplyDelete
  13. gratuluję i życzę więcej sukcesów :)

    ReplyDelete
  14. You've done a lot in just two years. Congratulations... and keep up the good work.

    ReplyDelete
  15. Congrats, your blog is amazing ♥

    ReplyDelete
  16. Jesteś cudną blogerką jedną z piękniejszych ja już od początku twojego blogowania cię podziwiałam
    http://indiesan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. mi lada chwila też stukną 2 lata ;) najlepszego!

    ReplyDelete
  18. Najlepszego! :) i dalszych przygód ;)

    ReplyDelete
  19. wszystkie stylizacje takie piękne, jejku!:) życzę ci kolejnych sukcesów i żebyś prowadziła bloga jak najdłużej bo robisz to świetnie!

    ReplyDelete
  20. Jakim obiektywem robisz zdjęcia? :)

    ReplyDelete
  21. Gratulacje, ja w maju będę mieć 2 lata.
    Ale ten czas leci.

    ReplyDelete
  22. wszystkie stylizacje są świetne :) szczególnie te ze spódnicami :>

    ReplyDelete
  23. Jesteś niesamowita, uwielbiam twój styl! ♥
    F.

    ReplyDelete
  24. ale zleciało! Dużo wytrwałości w kolejnych latach! ;)

    ReplyDelete
  25. "... since I started blogging " powinno być. Twój blog jest cudowny bo jesteś piękna i masz dobry gust.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :D własnie nie byłam pewna jak napisac :)

      Delete
  26. Jejku świetny blog !
    Jestem tu pierwszy raz i zdecydowanie zostaje ! ♥
    http://touchthedreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. No to Wszystkiego Najlepszego :) My dopiero zaczynamy przygodę z blogowaniem, mamy nadzieję, że też będziemy mieć wiernych czytelników, tak jak ty :) pozdrawiamy!

    http://sistarsstyle.pl/

    ReplyDelete
  28. wow. jaka śliczna buzia !
    super, że akurat trafiłam na taki misz masz. świetne stylizacje, nie mogę się napatrzeć ;)

    ReplyDelete
  29. Genialny outfit :)
    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    ReplyDelete



©2012-2014 Iga Wysocka. All rights reserved.